Start // Nystart

Sitter hemma i soffan och har nyss druckit gott te och ätit en knäckemacka.
Jag har varit borta hela kvällen i sällskap med Emelie. Vi har en spännande tid framför oss hon och jag, tex så ska vi till Stockholm på en karriärkonferens och bo på hotell.
Och jag tror att vi kommer att bli galet inspirerade!
 
Åh, jag är sååå trött nu!
Och Bonzo är så dryg!
Erik vaknade och kom upp så Ajje lägger honom igen.
Jag dricker liiite Baileys, och sen ska jag hoppa i säng.
Imorgon SKA och MÅSTE jag ta itu med tvättstugan...hahaha, finns ju alltid tvätt.
 
Gonatt alla goa därute!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0