Vårkänslor

Hade jag gott om efter stunden med Mia. När jag hämtat Erik på dagis gick vi ut på baksidan.
Jag plockade iordning, sopade golvet, tvättade bord och stolar, la en duk på bordet och tog fram ljuslyktorna som ska vara därute. Det är ju tak över bordet så jag hoppas att stolarna och duken ska hålla sig rena till våren är här på riktigt. För nu blir det ju enkelt att ta med sig kaffekoppen ut när det är soliga dagar.
 
 
Hahaha, det ser ju helt galet ut med snön i bakgrunden!
Men när solen är framme så blir det riktigt skönt därute.
 
Innan jag började städa altanen så borstade jag, med Denises hjälp, igenom Bonzo. Han börjar få vuxenpäls. speciellt under magen men det syns mitt på ryggen att det händer saker.
Ska klippa klorna ikväll också, dom börjar bli långa nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0