Well! Here I am!

Oh, well! I'm alive!
 
Har varit såå trött några dagar, inte orkat blogga helt enkelt. Är trött idag också, men jag ska ta min b-vitaminspruta idag har jag tänkt, så jag blir snart piggare igen.
 
Jag har gjort lite inköp på sistone, i måndags köpte jag en snygg svart kjol och i tisdags fick jag hela fyra paket på posten! Snacka om julafton!
Ett av paketen var såhär fint!
 
I det paketet låg det en kanonsnygg kavaj, den ska jag ha till kjolen och jobba i.
I ett annat paket låg det en sak som jag inte ska jobba i, den ska jag bara gosa i soffan med.
Jisses! Men jag bjuder :)
 
Det var så mysigt att handla med Emelie i måndags, och i tisdags :) I måndags blev det lite fika också
Hallon och kardemunnakaka.
 
Vår fina, men småsura kanin Rutan har vi haft i över ett år, men Bonzo har inte lagt märke till henne. Han har nosat under kaninburen men aldrig lyft på nosen. Jag har inte ens tänkt på det men häromdagen när vi kom hem öppnade jag buren för att fylla på Rutans mat.
Dom var så himla söta! Och dom var lika nyfikna på den andra båda två. Och nu vill bonzo hälsa varje gång vi går förbi nästan. Han såtter nosen mot nätet och gnyr om han inte ser Rutan.
 
Nehej, dags att rocka igång den här dagen!
Ha en underbar dag alla goa!
Go people, go!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0