Att vara prinsessa!

Skulle ju blogga igår kväll men jag tog hand om mina vänner istället :)
Vänner är ju det viktigaste som finns efter familjen.
Och å vilka underbara vänner jag har <3
Ni vet vilka ni är och jag älskar er!
 
Det var ju superfint väder igår, då blir man sugen på grillat och rabarberpaj.
 
Så jäkla gott! Närmast i bild ligger en bit halloumi som är supergott att grilla.
Det som syns på bilden är det jag fick i mig, med gott rosevin till såklart!
Har man sommarkänsla så har man :)
 
Vi åt rabarberpaj med jordgubbar i efter en stund, och det är nog dags att jag erkänner en sak för mig själv nu.
 
Jag tycker inte om rabarberpaj längre!
Och det är ju alldeles strålande bra! Ska bara få in det i skallen också.
 
Eftersom jag ska på fest hela helgen så var det dags för lite nytt...
 
Färg i håret!
Nästan svart är det, eller kanske riktigt svart...jag har inte kollat ordentligt än.
Är nöjd iaf och det är ju huvudsaken :)
 
Nu ska jag sätta på musik, kila ner i tvättstugan och så packa.
Lite senare ska jag glida i feststassen, ställa in GPSen och åka på ett riktigt äventyr!!
Vet inte om det kommer bli något bloggande den här helgen heller...tvivlar faktiskt på att det blir det
 
Ha det underbart så länge!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0