Dump!

Å fy fan vad jag blir arg på mig själv ibland!
 
Vi åt tacos idag, jag drack starköl till
Tacosen var ovanligt goda, kanske för att jag hade majs på, brukar aldrig ha det.
 
Så jag svullade i mig fyra(4)vällfyllda tacos, helt galet.
När jag började göra den fjärde sa jag till Ajje att jag skulle komma att ångra mig bittert... Ja, det höll han med om.
 
SUCK!!
 
Så nu ligger jag i soffan och mår kräk, men jag tror ändå att jag klarar mig relativt lindrigt, jag är ju vaken fortfarande.
 
Och jag ska lägga in bilder om det så är det sista jag gör...(det är ju ändå fredag)
 
 
 
Mja, i mina ögon just nu ser det inte så gott ut alls...
Men det var det verkligen
 
Pust, stön och stånk!!!
Nu ska jag blunda en stund, kvällen är ju bara barnet än, vila lite och sen mysa mer
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0