En av många kloka vänner jag har :)

Jag har en god vän som jag inte träffat....än.
För jag hoppas verkligen att vi kan träffas nån gång :)
 
Han är ung, han är klok och han är ärlig, han heter Fredrik och han bor i Norrland.
 
Tidigare idag sa han åt mig att skärpa mig, att jag måste tro på mig själv typ.
Och han sa åt mig att säga såhär
 
"Jag kan, jag är bra, jag duger som jag är, ta mig för den jag är eller håll dig borta, för nu är jag på GÅNG"
 
Och vet ni vad?
Jag ska köra på det!
 
Och känner jag mig svag, fel och ful nån dag behöver jag bara tänka på den gode Fredrik :)
 
 
Japps! Nu får ni akta er!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0