....

Idag har vi införskaffat ett stycke kanadensare!
En såndäringa kanot ni vet, som man paddlar sig frammåt i :)
 
Jag, maken, Erik och Bonzo åkte till samma ställe som jag och Bonz var på igår, och jag knäppte en massa bilder.
Bilder som jag har tankat ur till vår filserver...som jag inte vet hur/om jag kommer åt från den här datorn.
 
Kommer jag inte åt dom härifrån så får jag väl blogga från min stationära dator lite senare.
Just nu ser man inte vad som är på skärmen där i solen.
 
Jag är så sugen på nåt!
Mat, godis, vin, cigg, glass, träna...inte nödvändigtvis i den ordningen.
Hmmm, inte helt bra va ;-)
 
Imorgon bitti drar min äkta hälft till Göteborg och Jocke kommer hem.
Själv ska jag jobba 7-16 både måndag och tisdag så Erik får långa dagar på dagis.
Tur han trivs bra där!
 
Nu har jag bokat oss/mig på roligheter tre helger i rad, sen är det en helg som jag tror är fri, sen blir det avesta för hundutställning innan mitt sommarjobb drar igång.
 
Ska nog ta och stryka lite kläder nu, stryker inte ofta och inte mycket men ibland måste man :)
 
 
 
Underbara Vänner <3
Underbara vänner <3
Underbara vänner <3
 
Jaaaa, jag hade ju roligt!
Och Claes var min underbara vän innan, Jenny och Ronny blev det då.
Saknar dom tre och ett gäng till från resan!
 
Återkommer senare!


Kommentarer
En chic mammas bekännelser

hej ! vad roligt att du gillade inlägget, hoppas du får en fin dag !

kram

2013-05-13 @ 11:32:31
URL: http://frureinhold.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0