Ett gäng bilder på moi!

I lördags kväll kände jag mig relativt liten och nätt...hahahaha, nej skojar bara.
Men jag kände mig iaf ganska smal och smidig. Min spetsklänning var ju ändå i storlek M.
Men så såg jag det här kortet
 
Men visst ser jag ut att må jäkligt bra iaf?
Mysandes med världens goaste Ronny som ville bytlånas huvudprydnad med mig. Jag har hans solbrillor på skallen fast det syns knappt.
Ronny tog några bilder på mig som kanske inte borde visas, men jag bjuder
Bjuder för jag är stark och jag är vacker...på mitt lilla sätt, hihi
 
Hehe, helt nykter var jag kanske inte...och inte orufsig heller :)
 
 
 
 
 
 
Ja fy fan vad roligt vi hade!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0