Helgen som gick

Jag misstänkte att det skulle bli dålig update på bloggen i helgen, men inte såhär dålig. Jag ber om ursäkt om det och berättar om helgen nu. Och lägger upp några bilder :)
 
Jag börjar med att gratulera en av mina söner, Joacim, till att äntligen lyckats ta en plats till SM i SCII.
Klicka på bilden för att läsa mer!
 
Jag är så jäkla stolt!!
 
I fredags packade vi in oss i bilen som var kopplad till ett stort täckt släp och drog iväg söderut. På väg mot Göteborg gjorde vi det enda rätta och tog en liten omväg. Omvägen gick via Skövde för att jag skulle få träffa min älskade Vince.
 
Soulmates!
Vi var hos honom alldeles för kort stund, men ändå för lång då vi ju skulle till Göteborg.
 Det får helt enkelt bli en längre träff nåsta gång :)
Fick en fin ros av honom, men det bästa han ger mig är av sig själv, kärlek, peppning, stöd och allt annat bra man kan tänka sig, tillit tex.
När vi kom till Göteborg dumpade vi släpet hos vänner och så släppte jag av Erik och Ajje hos underbara Stefan som kom ner och kramade om mig.
Jag och Bonzo åkte vidare till underbara Claes som vi skulle bo hos under helgen.
 
Hahaha, Bonzo var lite kärlekskrank!
Claes, jag och Bonzo åkte till Gunnebo slott där vi träffade Käthe. Vi tog en promenad, fikade och pratade. Och fotade lite förstås :)
Dom här kossorna var skälet till att Bonzo lyckades få en kyss av elstängslet, tur nog gick det bra!
Claes tog en bild på mig och Bonzo, det är inte ofta jag blir nöjd över en bild på mig men den här gillar jag verkligen!
 
På kvällen hade Claes och jag soffmys med TV och godis. Jag drack vin såklart...
Vi satt och babblade till kl 3 på natten, då åkte Claes till jobbet...stackarn!
 
Söndagen roade vi oss med att packa ner Alex lägenhet och in med allt i släpet, en del saker var Aminas också. Vi skjutsade ut henne och hennes grejor till där hon bor nu innan vi kunde åka hem.
 
Stefan var med och hjälpte oss, jäkligt snällt av honom!
Underbar snubbe det där :)
Såhär såg det ut när det var färdigpackat
Hmmm, inte många liter luft därinne...och ja, troligen var det för tungt
 
 
Igår jobbade jag skarpt på hemtjänsten första gången efter min intro, det gick jättebra!
 
Har underbara planer framöver, underbara vänner och jag har ett sommarjobb.
 
Livet är mycket njutbart nu kan jag meddela :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0