Helgen...

 
 
 
 
 
 
 
 
Jaha, vilken bra uppdatering det blev den här helgen då! NOT!!!
 
Och nu är jag trött som en gnu, förvänta er inget storverk..hahaha
 
Gårdagen var ganska lugn, städade och tvättade lite.
Åkte till Ludvika för att hämta ut medicinen som det gått troll i och som skulle beställas hem så dom hade den igår.
Ja, eller hur! Jag fick åka till Borlänge och hämta den för klappträt på apoteket i Ludvika beställde den till apoteket i Borlänge. Smart av henne när jag sa att jag bor i Smedjebacken men att hon kunde beställa hem den till Ludvika.
Tror ni hon betalar dieseln som gick åt? Det tror inte jag.
 
På kvällen fick vi främmande, och vi tyckte att det var väldigt roligt och trevligt även om Ajje, som har beredskap, fick lov att åka iväg och jobba en liten stund.
Men det var tydligen inte roligt och trevligt alls, så var det med det umgänget med dom...för det kommer inte att bli nåt även om vi inte är det minsta osams.
 
Inatt sov jag dåligt, vaknade långt före klockan ringde...klockan sju. Suck!
Men bara att pallra sig upp, äte frukost och packa för Bonzos och min avfärd vid åtta. Vi åkte på utställningsträning på rommehedslägret i Borlänge. Det började nio och höll på till tolv.
En massa bra övningar, tips och information fick vi.
 
Uuuunderbara bilder från träningen idag.
 
Sen var det hem och äta och hämta Denise för en liten tripp till Örebro. Där hämtade vi dom här sötnosarna!
 
Klöver och Tawni heter dom.
Två viltgula dvärgblandisar som föddes i höstas, klöver är en kastrerad hanne och Tawni är hona.
Kanske skulle vara kul att få lite kaninbäääbisar....
 
Nu sitter jag här och nästan sover efter en härlig och intensiv dag som fick ett jävla skitslut...
Men imorgon är en annan dag!
Då ska jag och Erik mysa och gosa och grejja och lära känna våra nya kaniner :)
Och så ska jag försöka fixa barnvakt till 31 maj- 2 juni, och boende 1-2 juni så jag kan åka iväg på roligheter och träffa bästa snyggJenny!!
 
Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0