Hemma igen efter en härlig helg

Är hemkomna och uppackade efter en spännande och rolig helg.
Den har varit full av härliga människor och hundar, hundarna har verkligen varit av alla färger och varianter på hur en eurasier kan se ut. Och vi har träffat på eurasier av alla möjliga mentaliteter.
Det är verkligen en underbar ras!!
 
Nu blir det lite upprepning från förra inlägget, men det bjuder jag på :)
 
Bonzo fick träffa sin pappa, och vi fick träffa Jotti!
Jättekul var det, men jag blev blyg för henne och vågade inte säga så mycket...
 
Jotti med Helmer och jag med Bonzo.
Får se om vi får nån bättre bild på mötet av kennelmatte Ingegerd sen. Den här bilden tog Ajje med min mobil..
 
Knäppte några bilder på Bonzo och Freke, Ida försökte få dom att sitta...så jag fick med hennes hand på flera bilder.
Och...tja, Bonzo har ju en snygg mage så...

 
 
 
 
 
Såhär mysigt var det i tältet
 
 



 
 
 
Tyvärr blev det inga bilder på mig och Bonzo från utställningen idag, men här kommer några mobilbilder på några av våra kändisar :)
Tarja Räsänen med Adrian, Ingegerd Eriksson med Alex och Håkon Hjørnstad med Nobert
 
Här har vi Joacim Sandström med Alwa
 
Älsklingen inpackad i bilen för hemfärd efter en rolig helg, och hans senaste rosett :)
 
Vi tog matpaus redan i Degerfors när vi åkte hem :)
Denise satt i motljus och blev inte fotad.
 
Ikväll ska Bonzo och jag iväg på sista valpkursen, lagom möra :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0