Jomensåatt...

Tog ingen bild på dagens outfit tyvärr, men jag kände mig riktigt snygg!
Samma svarta byxor som igår, mina svarta stövlar med hög klack och spetsig tå, toppen med spets och vit leopard. Diverse smycken och skinnjackan till det.
Just nu sitter jag och tittar på arga snickaren, uppkrupen i soffan i min kära onepice.
Bjuder på en gammal bild på den hiskeliga onepiecen :)
Otroligt snyggt och sexigt! Eller hur?
 
 
Vårdcentralen klantade sig med vilken dag läkaren skulle skriva ut ny medicin till mig.
Tur nog hade jag ett gäng tabletter kvar som jag kunde knapra i mig. Egentligen ska jag ha munsönderfallande för att jag inte tar upp vanliga tabletterna tillräckligt bra.
Igår skulle jag i vart fall kunnat och var tvungen att åka till apoteket.
Det gjorde jag inte.
Och nu har jag börjat känna av bristen på medicin.
 
Inte så att jag är på väg ner i helvetet jag var i i höstas och vintras, utan mer att jag har kort stubin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0