Lycklig!!!

Woohoo!!
 
Det är fredag gott folk!
 
Och jag känner lyckobubblorna i magen!
 
Hahaha, så jäkla skönt.
 
Mitt liv är verkligen härligt!
Jag har världens bästa familj, inklusive Vovvi som förstås hör till familjen.
 
Jag har underbara vänner, både gamla och nya, äldre och yngre, mer och mindre galna.
En del bor nära och en del bor långt bort, är så jäkla glad att fb finns så man kan hålla kontakt och tråffas åtminstone nån gång per år. Ska inte glömma att G+ finns också, har ju underbara vänner där också :)
Och irc förstås!
 
Idag står städa och tvätta på schemat....som omväxling.
 
Och snälla nån såger jag bara, om två veckor tar vi vårt tält och ger oss iväg till Degernäs på eurasierträffen.
Så nu får det gärna bli lite värme ute!
Har jussom inte så stor lust att frysa ihjäl...hehe
 
Fast jag är ju gift med världens underbaraste och varmaste man!
Får krypa tätt intlll och mysa.
 
Dags att dricka ur kaffet och köra igång den här underbara dagen på allvar!
Och för er som känner mig lite bättre, nej, jag har inte fått tag på rätt medicin så det är bara jag som är så himla glad och mår så himla gott idag! Imorgon finns min medicin på apoteket :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0