Måndagssvammel

Eftersom jag ändå sitter i soffan och dumpar såkan jag väl skriva ett inlägg här i bloggen :)
 
Tänkte börja skriva på ett inlägg om hur jag haft det i mitt liv, satt och funderade lite på det när jag körde hem från Degerfors igår. Får börja skriva på det och se om det blir så bra som jag tänkt, blir det itne det så struntar jag i det.
 
Erik ville äta fil och flingor under parasollet!
Hahaha, snuttungen!
-Titta mamma, skeden är rosa!
 
Jag åt också fil och flingor, och det alldeles för fort. Det är därför jag sitter och dumpar nu,
Fattar inte riktigt, jag har alltid ätit långsamt, nu äter jag helt plötsligt för fort!
 
Såg att det var sol och varmt förut, svidade om till bikini och gick ut för att pressa lite en stund.
Jo, tjena! Då var hela himlen täckt av ett stort jäkla moln, så jag började frysa istället.
Hoppas solen kommer fram snart igen, vore skönt att få lapa lite solstrålar och känna hur d-vitaminerna invaderar kroppen.... Hahahahaha, jag veeet, jag är inte klok nånstans!
 
Är lite röd och solbränd här och där, i lördags gick jag omkring i kortärmad topp och cykelbyxor. Solen sken och det blåste på bra nere vid sjön så man kände inte att solen tog.
 
Idag är det sex veckor sen jag tog mitt andra par hål i öronen, så idag har jag tagit ur örhångena.
Gjorde rent snibbarna ordentligt, gjorde rent mina guldcreoler och satte i dom. I dom gamla hålen har jag ett par guldfärgade ringar. Ingen vidare matchning men det får duga ett tag. Det vänstra hålet blödde det nämligen lite ur, därför vill jag ha äkta i några dagar så det får läka ordentligt.
 
Hahaha, håret är en historia för sig idag! Duschade och tvättade håret efter valpkursen igår och hade alltså blött hår när jag la mig...ser ut som ett troll idag :)
 
Men nu är det dags för dumpsömnen känner jag
Natti en liten stund


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0