Min blogg

Mjahaja, får nästan prestationsångest av att ha så många läsare.
Men sån ångest ska jag ju inte syssla med så jag släpper det direkt :)
 
Det här är min blogg och jag låter helt enkelt fingrarna smattra över tangentbordet och tänker inte så mycket på vad jag skriver, för det mesta.
 
Det är också ytterst sällan som jag sätter rubriken först, den sätter jag sist när jag ser vad inlägget handlar om.
 
Idag är vi lite slöa, jag sitter kvar i soffan och myser efter frukosten, i min älskade onepiece.
Erik har fortfarande pyjamas, och dessutom jacka och stövlar. Han springer ut och in och leker med Bonzo. Och jepp, vi har altandörren öppen, solen lyser och livet är underbart!
 
Idag ska jag tvätta, stryka och städa. Promenera och ha det bra.
Cykla ner till gymmet också kanske :)
 
Mmm, frid och glädje i kroppen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0