Mischmasch

Gaaaaaaah, vad trött jag är!
Man ska inte sladdra sent i telefonen kvällen innan man ska upp och jobba tiidiiigt :)
Pratade med min underbara nya vän Fredrik, gillade verkligen att prata med honom.
Sötaste tiken har han också. Hoppas vi kan träffas i sommar.
 
Funderade på att lägga ut en bild på Fredriks fina Vilda, men då vill jag ju fråga om lov först. Så det fick bli den här nya favoriten istället.
 
Hahaha, jag har massor av folk jag vill träffa i sommar, vet inte hur jag ska få tiden att räcka till.
Men det är kärt bekymmer :)
 
Åååh, efter jobbet idag åkte jag upp på stan, skulle handla lite till ett experiment.
Gick in på gallerian och vem sitter där och fikar om inte bästa Ylva!! Med sin lilla söta bebis Elsa!
Naaaw!!! Sicken sötnos :D
 
Just nu sitter jag med en massa nagelolja på naglarna, ett tappert försök att få dom mindre spröda. Blir galen på att dom går sönder långt ner på nagelbädden hela tiden. Ska stoppa en nagelsax i väskan tror jag...
 
Nytt nagellack blir det inte förren på fredag förmiddag iaf. Måste kolla upp med Jenny om jag ska vara färdigklädd och sminkad när jag kommer till Norrtälje på fredag.
Vi ska ju på PAAARTYYYY!!
Det är nåt slags vip-fest vi ska på...vet inte så noga. Catch the rainbow spelar iaf....haha
Blir garanterat roligt iaf.
 
Och på lördag blir det PAAARTYYYY!!!
Ronny tyckte att jag skulle leta reda på honom så han får bjuda på en öl...hoppas han bjuder på en kram också :)
 
Mja, ska inte börja packa än men jag ska börja titta lite smått på vad jag ska ha med mig för kläder. Vill ha en rockigare och tuffare stil än jag brukar ha...det blir ju liksom rock n roll i helgen!
Blir nog en del provande, tur att jag har en välfylld garderob...det borde finnas nåt som passar :)
 
Nu ska jag blunda en liten stund innan jag härjar vidare.
Tjingeling på er!
 


Kommentarer
Fredrik Franzén

Det går så när man pratar mycket, telefon är inget bra :)
Du har mitt tillstånd att lägga ut en bild på Vilda om du vill. Kram

Svar: Nej, vi vill ju prata öga mot öga :)Då ska jag ta och göra det....fick just en idé!
Kram underbara vän <3
Mia

2013-06-09 @ 13:25:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0