Öland!

Idag är jag trött, låg kvar i sängen och slumrade till tio.
Erik är ledig då dagis är stängt, han fick frukost av Ajje i morse.
 
Vet inte varför jag är så trött idag, det kanske är efter helgen plus att vi inte kommit isäng i bra tid sen vi kom hem. Vädret är inte så kul heller, regn idag.
 
Nåväl, jag har tvätt att tvätta och så behöver jag städa...som alltid :)
Ska gosa en massa med Erik också!
 
Imorse kom jag på att jag glömde anmäla Bonzo till utställningarna i Avesta. Jäklarns så irriterande eftersom vi ändå ska åka dit och träffa Cathie. Sista dan att anmäla var igår.
 
Men jag har iaf bokat stuga på öland en helg i september, det blir himla roligt!
En massa eurasier där då.
 

"Bo med utsikt över havet i en röd liten stuga med vita knutar. På den mysiga altanen slår du dig ner i de sköna utemöblerna och njuter av den vackra solnedgången över havet.

De två sovrummen innehåller två bäddar vardera och det kombinerade köket/allrummet innehåller pentrykök med kylskåp, micro, kaffebryggare samt matplats för fyra. I stugans badrum finns alla bekvämligheter såsom dusch, toalett och handfat.
Husdjurstillåtna."
 
 
 
Lite knepig planlösning med toan ute på altanen, men den är ju nära iaf :)
 
Jag har, såvitt jag vet, varit till öland två gånger och då som litet barn och bara över dagen. Så det blir kul även om vi inte kommer att ha tid att åka runt och titta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0