Onsdag 15 maj

Har klarat av två dagar med intro på jobbet, har en kväll kvar och den blir ikväll.
 
Det känns som jag kommer att trivas kanonbra!
Mycket information och upplevelser som susar runt i huvudet nu kan jag lova.
Och idag är jag helt galet trött...onaturligt trött.
Har försökt vila så jag orkar ikväll, men det blev ingen skillnad. Får sätta på en kanna kaffe och intala mig att jag blir pigg av det :)
 
Imorse åkte Jocke tillbaka hem till Linn, tomt fast han var hemma här så kort :)
Har pratat med Alex i telefon, saknar honom också men snart hämtar vi honom :)
 
Jaha, idag är det ondag. Det börjar bli dags att fixa inför helgen.
Se till att allt är tvättat, att allt blir framlagt så vi ser att det ryms i bilen.
Som vädret ser ut blir det att sova i mjukisbyxor och tjocktröja...
Och som att utställningen blir i regn, och att vi får med oss ett vått tält hem
Hur som helst behöver vi ju inte mycket kläder med oss. Nåt bekvämt till aktiviteterna på lördagen och nåt "snyggt" till utställningen på söndagen. Skulle vilja ha ett utställningskoppel i nylon...
 
På söndag kväll har vi sista gången på valpkursen också, trist för det har varit så roligt!
Alla i gruppen har varit med alla tråffar, det är bra jobbat.
Och instruktören tycker iaf jag är jättebra, proffsig och engagerad.
 
Nu ska jag vila en stund till innan jag sätter på kaffet
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0