Onsdag 8 maj

Idag satte jag på mig bikini och la mig i solen tidigt
 
Hahahaha, snacka om att jag bjuder på mig själv i bloggen!
Så vi tar en till va?
 
Mmmm, men hallå liksom! Hahahaha
 
Jag flyttade ut nya kaninerna på altanen idag, i deras stora innebur. Bonzo tycker att dom är sååå spännande!
 
Vad snygg han är min goa buse <3
 
På eftermiddagen var jag till Skönvikt på sexmånaderskoll, har varit opad i åtta månader.
Sjukt vad tiden går fort!
Några värden var lite dåliga, men det hade jag räknat med, så jag fick recept på lite gott och blandat. Blodtrycket var bra, BMI hade minskat med 12 enheter och så mättes hänget på magen.
Ifall jag vill ha bukplastik sen...duh!
Läkaren ställde en massa frågor, om livet, maten, alkohol och fysisk aktivitet.
 
Mmmm, det doftar underbart här hos oss! Det bakas rabarberpaj!
Det blir premiär idag och Annelie och Sven kommer hit och fikar, kul kul!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0