Promenad // Jogging

Har nyss kommit hem efter en lite längre skön promenad med Bonzo.
Tyvärr hade jag inte kameran med mig, skulle verkligen haft den med idag.
För tänk er Bonzos glädje när vi hittade en snöhög!!
 
Ojoj, han blev alldeles till sig!
Snöbadade så det stog härliga till, och halkade ner i gegga.
Vovvi är en skitig Vovvi just nu, men det gör inget förstås.
Ska se om smutsen går att borsta bort när den torkat, eller om han måste duschas. Det är snart utställning igen så han ska ju duscha inför den.
 
Snyggvovve!!
 
På promenaden fortsatte jag att bygga upp min karriär som joggare...hahahaha
Men allvarligt så går det över förväntan att springa, kroppsdelar studsar inte sönder och jag orkar mycket mer än jag hade räknat med. Så nu är det BARA att hålla i och fortsätta springa.
Både ute och inne på löpbandet på gymmet.
Woohoo! Jag är på G!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0