Resfeber

Idag ska det packas för en helg i Göteborg, ska bli skönt att få komma ner dit igen :)
 
På väg ner ska vi ta den lilla avstickaren via Skövde.
För jag kan bara inte med att passera så nära Vince utan att träffa honom, även om det blir ett snabbt besök.
Ser verkligen fram mot att träffa honom, han har kommit att betyda så mycket för mig på så väldigt kort tid.

Bra att passa på att rasta Bonzo samtidigt, det är ju en lång bilresa till Göteborg.
Vet inte om jag kommer att träffa Alex och Stefan idag, men Claes träffar jag iaf.
 
Den här dagen kan inte bli annat än underbar, det hör ni väl :)
 
Nu är frukosten uppäten, jag ska ner i tvättstugan och sen bli klar med packningen och duscha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0