Seg!

Du milde vad seg jag är idag! Tror jag sov för många timmar, känner mig bakis men det är jag ju inte.
Skulle behöva lite party!
 
 
Eller kanske en promenad i skogen
 
 
Lite solande skulle också vara skönt med vi har ju ingen sol idag
 
 
Just nu har jag precis avslutat frukosten och sitter nu och myser klädd såhär
 
 
Hahaha, älskar min blogg, att skriva i den får mig nästan alltid att må bättre, bli gladare eller piggare. Så jag skriver här för min egen skull, inte för eran skull....men jag uppskattar förstås att ni läser och när ni kommenterar :)
Mina älsklingar för mig också piggare!
Mina bästa älsklingar för förstås min familj, sen kommer mina vänner.
Jag har några få nära vänner och massor av andra vänner.
 
I'm as happy as a woman can be!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0