Skogen

Tog med mig Bonzo och åkte ut i skogen.
 
Vi utforskade en stig och jag joggade lite, sen utforskade Bonzo vattnet...hihi, blöt blev han
 
Tog lite bilder
 
 
Bonzo älskar verkligen att springa lös!
När jag öppnade bilburen var han så koncentrerad på att vänta på mitt varsågod att han ratade korvbiten jag erbjöd för att han skulle veta att jag hade gott godis med.
Tänker åka ut i skogen med honom så ofta jag kan i sommar, både han och jag njuter som tokar.
Och jag kände mig så trygg med honom :)


Kommentarer
Jotti

Det så helt herlig ut. Kjempefine bilder :-) Skjønner godt han elsker å springe løs. Det er et godt hundeliv det :-)

Svar: Tack Jotti! Vi är skogsvarelser Bonzo och jag :)
Mia

2013-05-11 @ 23:06:19
URL: http://karioghelmer.net
Bea

Åh vad härligt det ser ut!

2013-05-12 @ 15:01:27
URL: http://bealinnes.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0