Tankar i ett förvirrat huvud

Har vilodag från gymmet idag, men tog en längre och framför allt snabb promenad med Bonzo i morse. Var slut och svettig när vi kom hem igen. Tog en dusch och åkte till stan för att shoppa lite med Emelie.
Älskar att gå runt och nypa i kläder med henne, trivs iofs alltid i hennes sällskap :)
 
Marcus kom ut till oss så vi gick in på Bk's, jag var onyttig och tog en smaksatt latte och en saffranskaka. Gott var det!
Emelie och Marcus är så himla goa, gillar dom så mycket!
 
 
Köpte det här nagellacket idag, Coral Crush heter färgen. Korallfärgat då såklart med en massa massa små glitter i och en skrovlig yta.
Helt galet snyggt! Det här blir sommarens nagelfärg för mig, lätt!
Jag har försökt fota naglarna men det går inte att fånga så det blir bra på bild.
 
 
 
På den här andra bilden blev lacket rödare än det är i verkligheten.
 
Fatta vad snyggt det är till solbränna!
 
 
Vet ni, det är så skönt att känna sig stabil och må bra. Vara lycklig.
 
Tänker på en del andra som inte har det så bra som jag har det, som flyter med och låter andra bestämma allt, även dom viktiga sakerna...stackars stackars dig!
Men egentligen är det inte stackars, för du väljer ju att inte sätta ner foten och säga nej.
Jag som tått bredvid och pratat med er båda kan säga att du borde bryta upp och att du skulle få det mycket mycket bättre än du har det nu.
 
Själv lever jag ett lyckligt liv som jag njuter till fullo av, har en make om är underbarast i världen och barn som jag älskar otroligt mycket. Sitter här och ler när jag tänker på alla underbaringar jag har i mitt liv.
Och hur skönt det är att slippa vissa, som jag inte en saknar...lustigt det där
Men tiden går och dom flesta av oss förändras och ibland växer man ifrån varann.
 
Jag vet att jag har förändrats hur mycket som helst sen jag opade mig och den förändringen är troligen inte klar än heller. Håller tummar och tår för att min man fortsätter älska mig ändå :)
 


Kommentarer
Marcus

Du är så go du med Mia! :)
Var trevligt att fika.
Och skitsnyggt lack!!! Ska nog köpa det bla nu tack vare dig till henne i present tills på Lördag :)

Svar: Tack snygging!Ja, lacket är grymt snyggt. Kan inte låta bli att stirra på naglarna. Ska köpa en till färg....hihi
Mia

2013-05-21 @ 23:24:44
URL: http://marcuslounge.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0