Testat proteinbar

När jag var på apoteket igår pratade jag i telefon med min älskade Louise, då blev det att jag gick omkring och impulsshoppade lite för test.
Det blev en ny tandkräm, en färdigblandad proteinshake och en proteinbar.
Idag har jag provat baren, av chokladsmak. Jag tror det fanns blåbär också.
 

Och jag måste säga att den inte sa mig nåt alls, totalt intetsägande.
Inte otäck på nåt sätt och jag kan absolut äta den igen, men jag kommer inte att längta efter den.
 
Tog en liten ätpaus i städandet, måste ju äta regelbundet fast jag roar mig :)
Har altandörren öppen och 80-talsmusik ut på surroundisarna, lite kallt men härligt när Erik och Bonzo kan springa ut och in som dom vill. Nu är det dags att städa vidare så det blir klart nån gång :)
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0