TGIF // 17 maj!

Stort gratis till alla norrmän och andra som känner att dom vill fira 17 maj!
 
 
Jag ska nog ta mig ett glas vin ikväll för att fira om det funkar.
 
Idag har jag haft sovmorgon, har precis ätit frukost och sitter nu och njuter av kaffet, vädret och LIVET!

Packade nästan inget igår, så det blir ett ryck med det idag.
Ska duscha innan vi åker också. Ajje slutar tidigt idag, men Denise slutar vanlig tid. Och vi har inte ett dugg bråttom iväg, det är inte mer än 16 mil vi ska åka.
 
Det pirrar lite i magen nu, har sett fram mot den här helgen så länge nu och idag är den äntligen här :)
Bonzo kommer bli skvatt galen av lycka, han älskar hundar och människor.
 
Pratade med underbara Jenny här på morgonen, det har blivit ändrade planer för 31 maj.
Isf Stockholm så blir det fest i Norrtälje, ska bli galet kuuuuul!
 
Jag får åka på AW i Stockholm en annan gång istället.
 
Nu ska jag njuta klart kaffet och sen sätta fart.
Hoppas att jag skriva några inlägg under helgen, vet inte hur det ska gå till att ladda mobilerna under helgen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0