Träning!

Har varit på må bättre i Ludvika och tränat med Emelie igen.
Funkar superbra att träna med henne, känner mig så trygg med henne :)
Ska bli kul när Marcus hänger med också!
 
Har nu börjat springa på löpbandet och det känns otroligt skönt och bra, det svåra är att ta första springsteget när man inte sprungit på många många år tycker jag. Men nu är det gjort, det som Magnus peppade mig och sa att jag skulle fixa. Synd att han inte kan dela min glädje med mig nu.
 
Efter träningen brukar jag alltid ta en slapparstund i soffan på gymmen med en kopp kaffe, idag drack jag en halv proteindryck också. Slut på energi hade jag, men i bilen på väg hem hände det nåt i kroppen. Det kändes som energin kom tillbaka. När jag kom hem tog jag med Bonzo ut på promenad, vi tog korta rundan över elljusspåret och jag sprang där också! Woohoo!
 
Nu har jag ätit grillat kött med sweet chilli och oliver med en kall till, sitter och njuter av livet en stund innan jag ska studsa in i duschen. Så jag luktar gott igen....hihi


Kommentarer
http://readyforfight.blogg.se/

Har du något bra tips på att hålla i motivationen till träningen? :)

Svar: Nej, tyvärr inte! Skulle vara bra om man hade ett sätt att komma ihåg den sköna känslan man får efter ett pass, då hade man sin motivation :)
Mia

2013-05-10 @ 12:32:58
URL: http://readyforfight.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0