Trött!

Hoppsan vad trött jag är!
Har haft en intensiv men rolig dag idag.
 
Började jobba kl 7 och slutade kl 16. Men dagen gick superfort!
 
Strax före 18 åkte jag till klubben för valpkurs, ikväll spårade vi och tränade uppsök.
Det gick rätt bra och var så enkla övningar att man utan ansträngning kan göra dom hemma.
 
Kom hem för drygt en timme sen, har duschat och ätit.
Försökt ringa Reneé.
 
Nu är jag sä trött att jag ser dubbelt nästan.
 
Ska ta och sova om några minuter, jobbar 7-16 imorgon också.
Jocke kommer att vara här hela dagen imorgon så Vovvi slipper vara ensam.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0