Vad menas...??

Börjar fundera på om det inte är meningen att jag ska äta min medicin mer...
 
Först var jag sen med att ringa vc och be om receptförnyelse.
Sen tyckte vc att jag gott kunde vänta 1,5 veckor på receptet isf 0,5 vecka.
 
Så kom jag inte iväg till apoteket i tisdags.
Igår var det ju röd dag och stängt.
 
Idag kom jag ner till apoteket här i byn, och dom brukar alltid se till att ha min medicin hemma, den är speciell för den är munsönderfallande.
Men nope!
Dom hade den inte och får inte hem den förren på lördag!!
Gaaah!
 
Så nu blir det roadtrip för Mian, för jag måste helt enkelt få tag på medicin idag.
För allas skull :)
 
Jaja, jag vet att jag klantat mig, men nog verkar universum vara emot mig på det här :/
 
Just nu sitter jag hemma och tankar i mig lite mat.
Kommer sen att åka till Ludvika och kolla apoteken där, håll tummarna att nåt av dom har hemma.
 
När jag ändå pratar om mediciner, munsönderfallande tabletter måste ligga kvar i sina förpackningar till man ska stoppa dom i munnen. Blistrena är humongus! Och ryms såklart inte i min snygga dosett, och inte i några fula jag har sett heller.
Har du nåt tips på nån annan typ av indelad, transparent, men gärna i färg, låda som skulle funka som dosett?
Tipsa mig gärna!!
 
Daniel, Claes och jag! having fun fun fun!!!


Kommentarer
Lina

Förstår din förvirring!:O

2013-05-02 @ 18:12:36
URL: http://linaohlsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0