Vecka 19 börjar idag

Sådär mina vänner, nu har vi en ny fräsch vecka liggande framför oss!
 
Ska vi hjälpas åt att göra den till en riktigt bra vecka?
 
Idag ska jag och Erik besikta V70n.
När Ajje kommer hem från jobbet ska vi åka till Ing-Marie och Morgan och hämta fönster till väggen som ska byggas på altanen. Är lite rädd att det kör ihop sig sen, för jag och Bonzo har ju valpkursen ikväll också.
 
Men det löser sig, ska inte krångla till saker i onödan.
 
Idag är det 8 månader sen jag gjorde min GBP.
 
Så det är väl logiskt då att jag ska ha min halvårskoll på onsdag?
 
Denise kommer hit igen redan på onsdag eftersom hennes pappa ska åka bort med sitt jobb över kristi flygare.
 
JAAA, en långhelg! Jag älskar långhelger!
 
 
Nu ska jag dricka lite mer kaffe och träna lite mindfullness.
Och njuta av livet och tillvaron en stund


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0