Back

 
 
 
Har varit på gymmet både tisdag och onsdag. Behöver mer energi så jag orkar med plugget och livet.
Gårdagens träning
Har inte tränat på ett halvår men körde samma vikter men fler reps som i våras.
Igår ville mina armar inte sammarbeta med mig alls efter träningen i förrgår.
 
Nu har jag ont i huvudet men jag ska ta en tablett och bege mig till gymmet idag med.
 
En fördel med att träna som jag hade glömt bort är att jag inte blir lika sugen på sånt här
 
Efter träningen har jag känslan av att kroppen är lite renare och fräschare och då vill jag inte förstöra det med godis. Känner lite avsmak. Toppen ju!
 
Har lite lust att börja plocka fram julgrejor, plockade upp ett God Jul härom dagen och satte upp på en hylla. Köpte lite nytt på Gekås men resten ska jag hämta hos Ajje.
Ska jobba i helgen så jag ska kanske upp dit idag och hämta...men jag har skickat ett meddelande om att jag vill komma hem till en helt annan man. Så vi får se vad som händer ikväll.
 
Nu ska jag slinka ur onepiecen och hoppa i träningskläderna
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0