Blodsockerdipp...

Hej igen!
 
Sitter och försöker sluta skaka och darra efter ett rejält blodsockerfall, oj vad jag tycker illa om dom. Sen hjälper det inte alls att veta att jag själv ställer till med dom. Lätt hänt när man går omkring i andra tankar och det finns godis hemma...
Usch, jäkligt äckligt egentligen!
 
Ska tvätta lite till, plugga, dammsuga, handla mys till Denise då hon blir själv hemma ikväll och så ska jag packa. Långkallingar åker med i packningen för jag ska vara utomhus imorgon, och det är jussom inte sommar längre...ifall ni inte har märkt det..hihi.
 
Det här med att dammsuga och hålla sitt hem städat. Alla som känner mig vet att det aldrig nånsin varit ens i närheten av att vara prio ett i mitt liv. Idag är det två månader sen jag flyttade in här och det vete hundan vad som hänt. Jag tycker att det är rörigt och stökigt nu, för överkastet ligger inte på sängen(i övrigt är den bäddad)och jag behöver dammsuga. Och det handlar inte ens om prioritering längre, det handlar om att jag vill ha städat och ordning. Så himla skönt juh! Viktigt att ha ordning när man bor såhär trångt.
Sen är skillnaden mellan dammsugsbehovet när barnen är här och när dom inte är det otroligt stor!
 
Nu ska jag sätta fart igen så jagblir klar och kan åka nån gång!
Ska hinna duscha också
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0