Blodsockerfall // Underbara liv

Ska sluta med pluggodis och hitta nåt annat sätt att hålla mitt intresse uppe.
 
Har ju haft seminarium....kl 13 stämde inte alls, och tuggade godis då. Fick sen blodsockerfall som inte vill ge sig.
Har ätit lagad mat nu så det borde bli bra snart.
 
Har fortfarande huvudvärk fast jag sovit en liten stund.
Stel i nacken på ett obra sätt....tror inte det är nån inflammation kvar men det är svårt att veta. Diklon gjorde ju iaf ingen skillnad nu sist jag tog en.
 
Det är tur att jag mår så bra, och är så glad ändå.
Mitt i all snigelfart, plugg, oro, smärta, väntan, längtan och annat så är jag lycklig.
Tur det för det är ju det här som är livet, som jag lever, här och nu!
Och mitt liv har stor potential att bli fantastiskt, av mig krävs, för att jag ska få detta fantastiska liv, att jag har tålamod och att jag fortsätter vara den underbara människa jag faktiskt är.
"Av mig krävs" låt ju lite illa...men det är jag som kräver det av mig själv, ingen annan.
 
Hahahaha, vad hände där egentligen!!
Sa jag att jag är underbar??!!
Hahaha, ja jag gjorde det va :-D
 
 
Nu ska jag snart dra iväg till biblioteket en sväng.
 
Tjingeling!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0