Blodsockerfall

Sitter och har ett sånt där segt blodsockerfall igen, sånt som inte vill släppa fast jag ätit både långsamma och snabba kolhydrater för att fixa till det. Sitter och skakar och mår skit samtidigt som jag försöker planera veckan, skriva handelsbonota och titta på räkningarna. Wish me luck liksom...
Tanken på att åka ensam med barnen och storhandla känns så jobbig att jag funderar på att be nån om sällskap. Samtidigt så måste sockret stabilisera sig ju. Då mår jag bättre sen.
Fast...när jag tänker efter behöver jag nog inte handla idag...kan ta det imorgon förmiddag innan jag har plugg och barnen är i skola och på dagis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0