Bored++

Nämen hjälp vad jag har tråkigt!
Är sådär uttråkad att jag inte ens kan ta mig för att göra nån nytta för det kryper så i mig.
Kunde ju plugga tex, eller måla naglarna, bädda färdigt sängen, måla skåpluckorna.
Borde äta!!
Istället sitter jag här och är patetisk.
 
Tänkte åka till Tony och få lite kaffe och prata men han var upptagen.
Emelie verkar ha försvunnit från jorden yta.
 
Kan ju krypa ner i sängen och sova en stund...men jag vill ju kunna sova ikväll för det blir säkert lika tråkigt ikväll som igår. Hahahaha, ja jävlar!
Det gäller att ordna det för sig brukar jag säga, den här helgen har jag inte gjort det vilket ju är otroligt korkat en barnfri helg. Å andra sidan är det skönt att inte ha några planer och det här är säkert jättenyttigt för mig.
Tur som fan att jag är på gott humör och kan skratta åt mig själv iaf.
Ska blogga det här och sen rycka upp mig
 Hmmm, ska gå ut och fylla på spolarvätska i bilen medan det är ljust ute. Och se om bakdäcken ser ok ut, kan vara pyspunka på det ena om jag har otur.
 
Imorgon ska jag iaf göra nåt roligt! Ser fram mot det.
Jag ska rida på den här vackra killen!
Bästa Hrami som är så go.
 
Nu ska jag kila ut till bilen och sen blir det lite matäta.
Har ingen aptit men det spelar mindra roll, äta måste jag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0