Dagens Att-Göra

Inatt har jag sovit som en prinsessa och i morse vaknade jag av mig själv strax efter åtta.
Har drömt en massa tok som vanligt, jag älskar mina drömmar för dom är så himla knasiga på ett bra sätt.
 
Idag har jag skrivit ut en massa till kursen som startade i måndags och jag har beställt bläckpatroner till skrivaren, dom som följde med lär ju inte räcka så länge till. Räknar inte med det iaf.
 
Har kört igång en maskin tvätt och plockat och grejat. Så skönt att få ordning här hemma igen.
Tillfredsställande.
Har såklart mer att göra, bädda, fixa kaninerna och tvätta mer. Dammsuga och torka golven och städa toaletten står också på schemat idag.
 
Närmast nu ska jag duscha och göra iordning mig. Sen åka och träffa Rose-Marie, panta och en sväng till biblioteket i Ludvika och leta kurslitteratur. Sen leta mer litteratur på nätet.
 
Egentligen skulle jag skjutsa Jocke till Borlänge men han fick åka med Alex istället som ändå skulle dit. Jag måste ju ändå åka dit imorgon och hämta mina grejjor, jag får åka med min goa vän Johan.
Ska se till att jag får bjuda honom på mat nånstans som tack!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0