En bättre dag idag!

God morgon!
 
Igår var jag inte särskilt glad av någon anledning, vi behöver inte gå in på anledningen här :-)
 
Men idag är jag gla å go!
 
Halt är det ute på vägarna, och på vår parkering. Sån där is som knappt syns, förrädiskt
 
Idag har jag en föreläsning och efter den är det studiegruppsarbete, båda på webben så klart.
Så det känns bra att vara på gott humör idag :-)
 
Har sovit superskönt inatt, inte hört eller märkt nånting. Och axlarna börjar bli mjuka och fina, känner att dom är stela om jag tar på dom. Men jag kan ju mörka spänningen och låta bli att ta på dom, eller hur?
Jag tänker aktivt på att hålla axlarna sänkta för då slappnar man av.
Det är världens bästa knep! Kan man ta till när som helst när man spänner sig, även när man fryser.
 
Åååh, nu kommer solen fram!
Härligt!
Hoppas temperaturen orkar upp några snäpp så halkan försvinner.
 
Nu ska jag dricka mitt kaffe, äta mina tabletter och förbereda inför föreläsningen.
 
Tjingeling!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0