Fridfull // Full av förväntan

Alla därute!
 
Livet är underbart och idag är det lördag!
 
Jag måste plugga lite men det är helt ok, har ändå inget annat förutom tvätt bestämt idag.
Inte än iaf...vi får se vad som händer.
 
 
Sitter här och har en så skön känsla i kroppen. Mår så himla gott. Det känns som saker faller på plats. Håller tummarna att saker inom ett visst område också faller på plats så småning om :-)
Jag tar det lugnt nu och har inte bråttom, det får ta den tid det tar bara det blir bra!
 
Mmm, fridfull är dagens ord tror jag...hihi
 
Ska dricka ur dagens första kopp kaffe och sen ta en liten powernap såhär på morgonen, blev väckt tidigt av Erik. Så nu är jag jussom lite trötter i ögat.
 
Lite senare ska jag kontakta en god vän och se om jag ska hänga med på roligheter imorgon. Isf ska jag kolla om Erik kan få komma till Ajje redan idag. Hoppas jag kan följa med för det är något som jag tror att jag tycker är riktigt roligt även om jag egentligen inte provat på det själv.
 
Mmmm, det ska va gott å leva
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0