God mogon!

 
Är på ett strålande humör idag med fast förkylningen nog satt sig nu.
Är ju så glad bara jag slipper feber för en Mia med feber är inget kul. För en värk i hela kroppen som knappt är hanterbar. Vaknade strax före fyra inatt av att nåt lät illa här i lägenheten. Var upp och kollade men orkade inte reda ut vad det var så jag stängde dörren till det rummet, gick på toa och sen och la mig igen. Somnade nog inte förren sex-halv sju. Yeey!
Hahaha, tröttmössa nu
Exakt sådär känner jag mig!
Dricker kaffe och äter macka nu och tänker att lite synd är det att jag inte blir pigg av kaffe.
Snart ska jag göra mig klar, har skolan 9-16 och bara två lektioner. Blir spännande...
På eftermiddagen ska vi leka med iPads och det kommer bli intressant då jag ju knappt hållit en sån. Det är såna som finns på förskolorna och jag är lite sugen på en...min Galaxy tab verkar vilja ge upp.
 
Fast nu är det läge att börja fundera på julklappar till mina underbara barn <3
Och nu är det dags att sätta fart!
 
Ha en bäst dag nu!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0