God morgon!!

Inatt har jag haft en manlig gäst hos mig...hihi
Han är så grymt snygg, men något dryg den kära lilla Bonzo.
Underbar och kaxig såm få....men han är ju bara tonåring än så han lugnar väl ner sig....
 
Han tyckte iaf att det var rätt hemskt att hans flock,bestående av husse och Nalle, lämnade honom hos hans fd matte, lillmatte och lillhusse. Ojoj, så besvärligt!
Och inatt när Erik vaknade så blev det jobbigt för Bonzo igen. Men han är ändå duktig vovve, vi tränade lite kommandon igår kväll och dom satt fortfarande.
 
Idag var det varmt ute igen, fem plusgrader.
Och idag var min nacke bättre! Wiiieee, lycka!
Fick tips från min massör igår om att ta en diklofenak ifall jag har en inflammation. Han trodde det kunde vara så eftersom jag stelnade till så direkt efter att han fick loss mig. Verkar vara som det stämde, så jag ska ta en till nu. Mina kära diklosar, vad gjorde jag utan dom? Är fortfarande stenhård i musklerna men kan röra huvudet utan att nästan gråta idag och det gör inte särskilt ont.
 
Är trött som en gnu nu så jag ska nog sova en skvätt före förmiddagskaffet!
 
Fina killarna!
 
Bonzo är trött nu, ligger nedanför soffan och sover.
Nu ska jag med blunda en stund
 
Ha en bäst dag, vi hörs säkert snart igen :-)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0