Grattis Ajje!!

Morrn morrn!!
 
Idag fyller världens bästa vän och fd make år!
 
Hipp hipp hurra! För dig Ajje! Du är bäst!
Stort grattis!!
Tyckte den här passade himla bra med tanke på att det är fars dag också idag.
Nåt jag inte firar iofs men...
 
Min nacke och axlar som var så lösgjorda och sköna igår kväll är stela igen och jag vaknade ännu en dag med blixtrande huvudvärk. Jag fattar inte vad som är fel!
 
Vet inte när jag kan få hjälp med det här igen för nu har han åkt bort och han brukar ha rätt mycket att göra. Men nån gång ska han väl ha tid och lust hoppas jag :-)
Funderar på att smörja med zon-salva men drar mig lite för det.
 
Ska äta färdigt min frukost och sen vänta på att huvudvärken ger sig, sen ska jag klä mig väldigt varmt och åka iväg till goaste hästen!
 
Ta och gossa till eran dag nu och ha det skönt!
 


Kommentarer
Ajje

Tackar!

Svar: :-)
Mia

2013-11-10 @ 10:35:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0