Härlig dag idag

Har haft en himla bra och rolig dag idag! Rolig över förväntan och sånt gillar jag verkligen.
Tog den här bilden på väg till skolan i morse...gryning eftersom jag tog den utan blixt. Men glad var jag!
 
Har spelat gitarr idag...eller heter det "spelat"?
Den uppmärksamme ser kanske att det är vänstersträngad som läraren var vänlig nog att påpeka.... -mmm, svarade jag, det spelar ingen roll för jag kan inte spela. Tog med den när vi skulle ljudsätta en bild. Tycker nästan att det ser ut som jag kan spela...hihi. I slutet på den lektionen spelade läraren gitarr och så fick vi sjunga! Och hej vad jag sjöng, skit samma att vi var 29 stycken i rummet. Ibland får man bjuda på lite olåt :-) Och det är ju så roligt att sjunga!
Vi har lekt med iPads också, jag vill ha en!
Så himla skoj! Min Galaxy tab är hur seg och tråkig som helst i jämförelse med dom iPads vi fick låna på lektionen. Dom är säkert mycket nyare men ändå.
Efter skolan åkte jag tillbaka till Borlänge och stack in på Ikea en sväng. Skulle ha rullgardiner men det fanns inga som dög åt mig. Hittade lite annat jag behövde. Bestämde mig för att äta middag där och hade turen att träffa tre av mina kurskamrater i restauranten, så jag fick sällskap.
Två av dom bor i Älvdalen och den tredje i Orsa :-)
Nu sitter jag i Roberts soffa igen, kallt är det här. Ska hämta munkjackan så jag håller mig varm.
 
Ha det gott!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0