Helgfeelings!

God morgon!
 
Idag är det torsdag, men jag har rejält med fredagskänsla.
Ingen aning om varför men det är ju bara att njuta av känslan! För den här känslan jag kallar fredagskänsla är så himla skön. Kroppen pirrar och är avslappnad på samma gång.
Kroppen liksom ler och blir sugen på lite vin...hahaha
Kommer inte lägga några pengar på nåt vin just nu
 
Har inget planerat för helgen så vi får väl se om den blir rolig eller seg.
Den lär ju inte bli tråkig iaf eftersom Denise och Erik är här hos mig.
 
Tända ljus och mysa.
 
Efter några morgnar utan huvudvärk vaknade jag idag med en riktigt blixtrande värk igen. Stel och lite ont i nacken också, fast jag tog en diklo igår kväll. Fasen också!
 
Hoppas värken ger med sig snarast för jag har seminarium kl 13 och behöver förbereda mig inför det, viktigt att vara aktiv under seminariet också.
 
Håller på att planera för julen, ska försöka jobba då.
Vill jobba och lite extra pengar tackar man ju inte nej till när man lever på bara CSN.
 
Nu ska jag blunda bort min huvudvärk.
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0