Hrami <3

Snälla, goa, underbara Hrami!
 
Jag red han i paddocken, ställde han lite hit och dit men mest var det ju terapi för mig. Töltade lite och skulle trava...hahaha, herrejävlar. Varenda gång den stackarn började trava fickjag panik och höll in honom och började gapskratta. Det slutade med att han inte kunde hålla i sin härliga energi riktigt så det blev nåt slags skutt så jag blev lite rädd. Hahaha, plutten!
Jag red litegrann till sen hoppade jag av och vi tog av honom sadel och träns och lät han springa av sig.
Jag filmade men fick tyvärr inte med bakutsparkarna han fick till i början.
 
Bjuder på ett par bilder Agneta tog på oss
 
Han ser ut som en riktig raggmunk nu :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0