Jag ÄR på gott humör! Lovar!!

Gomorron!
 
För mig är den inte så go men jag unnar såklart er att ha en fab morgon för det.
För sjätte dan i rad vaknade jag med huvudvärk, och idag är den så jobbig att jag vill spy. Har tagit värktabletter och dricker kaffe, försöker få i mig mackan också.
Huvudvärken kommer från en stel nacke. Vet inte vad jag ska göra åt den. Tips mottages!
 
La mig vid halv tio igår, trött och uttråkad, och somnade direkt.
Har drömt mindre roliga drömmar inatt men kommer inte ihåg nåt tur nog.
Vaknade halv åtta, förmodligen utvilad men känner inte så pga huvudvärken och nacken.
 
Kommer vara uttråkad idag med, ska diska och greja lite och får kanske ett kort besök frammåt kvällen.
Synd att jag inte satte mig tillgänglig på jobbet för då hade jag fått jobba. Å andra sidan hade det inte varit kul med den här huvudvärken.
 
Vilket deppinlägg det här blev då! Boooooring!
Och jag är faktiskt inte ett dugg deppig, det är bara lite svårt att få fram andra känslor när man har så jäkla ont i skallen. Det känns som värken börjar ge efter nu iaf, av kaffet och tabletterna.
 
Ska dra igång lite musik nu och rocka igång den här lördagen.
Så kanske det goda humör jag faktiskt är på kommer att synas i nästa inlägg.
Avskyr att låta nere när jag verkligen inte är det!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0