Jupp, så är det....

Några saker ni kanske inte visste om mig...
 
 
* Just nu väntar jag på att telefonen ska ringa. Jag ringer inte upp eftersom personen var trött och skulle sova och jag vet ju inte hur länge :-)
 
* Jag vill byta bil. S70n har några fel och det känns som det blir fler nu, har inte råd med det. Plus att den drar galet mycket bensin. Volvo är inte bensinsnålaste bilarna direkt och den är rätt tung och har en liten motor. Vet inte om mitt sätt att köra bil påverkar jättemycket, men jag kör iaf mycket lugnare och håller numera fartbegränsningarna. Men när det gäller begagnad bil så vet man vad man har...men man vet inte om man köper en problembil vid bytet.
 
* Jag har nästan alltid lust att åka hem till Agneta och Kjell för att få en tur på goa Hramis rygg.
 
* Innan jag blev singel och flyttade från Ajje tyckte jag det var jobbigt att städa och hemskat att laga mat. Nu har jag nästan alltid bra städat för att jag tycker det är skönt när det är rent och ordning. Laga mat är roligt ibland och aldrig nån big deal, jag bara gör det.
 
* Jag har inga planer alls för helgen, önskemål har jag men inget som är bestämt. Kan tycka att det är lite jobbigt såhär en fredagskväll. Nu för tiden har jag inte svårt att vara själv, men en fredag eller lördag kväll vill jag helst umgås med någon eller göra nåt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0