Kallt...

Fy vad kallt det ute nu!
Usch, frös som en tok när jag hämtade Erik på dagis nyss. Hade ändå vinterjacka och vinterstövlar med lurvstrumpor på mig!
 
Min bil i morse....
Den vill ha motorvärmarsladden och kupevärmaren nu :-)
 
Uscha uscha, jaaaa jag överdriver väl liiiite nu då.
Men den här första tiden med kyla runt nollan är så jäkla kall tycker jag. Innan man vänjer sig eller vad som nu händer. Extra jobbigt är det med fiolsträngad nacke har jag märkt.
 
Nu har jag gnällt av mig lite så nu ska jag krypa upp i soffan med filt, laptop och en stor kopp kaffe. Mums!!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0