Klart för hemfärd

Nu är den här kursstarten, och därmed dagarna på campus Falun, klar.
Och jag har dammsugit lite hos Robert.
Nu ska jag packa ner dator och bära ner mina grejor till bilen.
Ska försöka hitta var Roberts soptunna är också.
 
Känns lite konstigt att jag kommer att komma hem till en tom lägenhet, ingen idé att ha bråttom hem för ingen märker att jag kommer hem och det finns ingen hemma hos mig som jag saknar. Alla jag saknar finns liksom nån annanstans. Det är första gången jag är borta och inte är hos en vän sen jag flyttade.
 
Är jag hos en vän och ska åka från den så ligger fokus på det trista att lämna vännen, inte på att komma hem. Men nu lämnar jag en väns tomma lägenhet. Åker hem till en tom lägenhet.
Men jisses vad svamligt det här blev!
Gör jag mig förstådd?
 
I vilket fall så är jag så glad att jag fick låna lägenheten av Robert!
Världens bästa Robert!
Skulle vara så roligt att träffa honom för nu var det himla längesen vi sågs.
 
Men nu ska jag packa ihop datorn och åka och tanka innan jag styr hemåt.
 
Ha det bra där ute!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0