Kursstart

Ooooo, fryser så jag skakar och hittar inte öppna spisen!
Har nog en go feber på ingång...och har glömt myskläder så jag vill inte duscha förren jag ska lägga mig.
 
Blidde en matpaus och jag tror diklofenaken gjort mig lite varm....fryser iaf inte ihjäl längre.
Tur jag känner mig ganska hemma här där jag är så det funkar att inte må bra.
 
Har ätit lite fast aptiten befinner sig nån annanstans än här. Ska sitta kvar i sköna snygga soffan under filten en stund till innan jag tar en dusch. Hoppas det finns hett vatten här!
 
I-landsproblem! Vill egentligen torka håret innan jag lägger mig för annars ser jag ut som ett troll imorgon....eller nån som tar in en massa signaler from outer space med hår som spretar hit och dit. Jag har ingen hårtork med mig, bara min kära plattång...hmm, hmm. Jaja, det löser sig.
 
 
Första lektionen efter lunch...höll på att somna redan då. Kolla klockan! Tio över ett och vi höll på till strax efter fem. Jaja, var ju utomhus några timmar igår och kom isäng rätt sent igår kväll eftersom jag skulle packa.
 
Alltså, det är helt fantastiskt hur man må som en urvriden disktrasa med ändå vara glad och känna sig harmonisk!! Wiiieee!
 
Måste förresten skryta lite!
Att få igång TVn här är såklart ingen match fast det står Tandberg på TVn och nåt helt annat på fjärren. Ljudet var inte lika självklart....men såklart Mian fixade det! Räknade ut att recievern skulle på och visst så var det :-)
Jag är teknisk och jag är stolt över det!
 
Nu blir det slappa och fötterna på bordet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0