Lite bättre

Smetade zon-salva på nacken och ner lite. Smetade där jag var öm efter massagen i lördags, då borde det ju bli lite rätt iaf...hihi
Sen la jag mig och sov en stund, oj vad jag behövde det! Superskönt!
 
Nacken är lite mjukare nu och gör lite mindre ont. Så nu känner jag att jag har ont i benen också, träningsvärk efter min korta ridtur igår. Hahaha, vältränad!
 
Tror jag ska packa en väska och åka till Må Bättre i Ludvika och träna lite försiktigt. Måste komma igång igen, dels för att jag vill men också för att jag ju betalar för att träna. Och betalar jag men inte tränar så blir det jäkligt dyr icke-träning. Typ.
 
Hahahaha, jag är ju klok som en bok!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0